Son məlumatlar göstərir ki, e-poçt marketinqi Böyük Britaniyadakı istehlakçıların brendlərdən təkliflər, məzmunlar, təşviqlər və mükafatlar almaq üçün üstünlük verdiyi kanal olmağa davam edir. Əslində, satışların artırılmasına gəldikdə, e-poçt ödənişli sosial və displey reklamlarını Böyük Britaniyada 128%-ə qədər üstələdi. Bu, qlobal istehlakçılardan 20%, Fransadan 57% və İspaniyadan (62%) iki dəfədən artıq çoxdur. Bu yazıda kimin bunu düzgün qəbul etdiyinə və uğurlu e-poçt marketinq kampaniyası üçün hansı meyarların kritik hesab edildiyinə nəzər salırıq. The Forrester Wave™: E-poçt Marketinq Xidməti Provayderlərinin 2022-ci ilin 1-ci rübü üçün hesabatına əsasən, effektiv e-poçt marketinqi üçün yeddi əsas meyar dinamik məzmun, məxfilik, təhlükəsizlik, paylanmış biznes modeli dəstəyi, tam xidmət dəstəyi, qloballaşma və məhsula baxışdır. Əslində, hesabatda müasir marketoloq üçün kanallararası əlaqələrin idarə olunması həlli təminatçısı olan Cheetah Digital-in bu yeddi əsas meyar üzrə mümkün olan ən yüksək balları aldığı müəyyən edilmişdir. Mövcud təklifinizə, strategiyanıza və bazar varlığınıza baxın Bu ilki hesabatda 13 e-poçt marketinq xidməti təminatçısı üç kateqoriyaya bölünən – (cari təklif, strategiya və bazarda varlıq) 24 meyar əsasında qiymətləndirilib. Cheetah Digital məzmun üzrə vitse-prezidenti Tim Glomb deyir ki, bugünkü yüksək dərəcədə parçalanmış marketinq ekosistemində böyük pərakəndə satıcılar, banklar və otel şəbəkələri təkcə e-poçt və ya mobil mesajlaşmanın icrası deyil, hərtərəfli əlaqələr marketinqi istəyirlər. "E-poçt marketinqi həmişəkindən daha aktualdır, lakin yalnız təhlükəsiz bir infrastrukturun üzərində düzgün şəkildə icra edildikdə" deyə izah edir. Kim düzgün başa düşür? Nümunə olaraq, American Airlines ilə işləyərkən şirkət 50% e-poçt açılma dərəcəsini və 84% tamamlama dərəcəsini (Cheetah Digital Customer Engagement Suite istifadə təcrübəsinin) gördü. “Bizim Cheetah ilə əla münasibətimiz var və bir müddətdir ki, mesajlaşma platformasındayıq. Beləliklə, bu, Cheetah-ın Customer Engagement Suite-də başqa nələr olduğunu görmək üçün yaxşı fürsət oldu,"- American Airlines-in marketinq planlama və sahib olduğu kanalların baş meneceri Ein Lomers qeyd edib. Cheetah Digital haqqında Cheetah Digital müasir marketoloq üçün kanallararası müştəri cəlbetmə həlli təminatçısıdır. Cheetah Digital Customer Engagement Suite marketoloqlara fərdi təcrübələr, kanallararası mesajlaşma və bugünkü istehlakçının dəyişən tələblərinə cavab vermək üçün xüsusi platforma ilə dəstəklənən loyallıq strategiyaları yaratmağa imkan verir. Starbucks, Hilton, Neiman Marcus, Levi's və Williams-Sonoma da daxil olmaqla dünyanın bir çox ən yaxşı brendləri Cheetah Digital şirkətinə gəlir əldə etməyə, davamlı müştəri əlaqələri qurmağa və müştərilərin həyat dövrü ərzində unikal dəyər mübadiləsini təmin etməyə kömək edir.