2020-ci ildə qlobal miqyasda 4 milyard e-mail istifadəçisi var idi və istehlakçıların 59%-i marketinq e-maillərinin onların satın alma qərarlarına təsir etdiyini söylədi. Bununla belə, e-mail marketinqinin effektiv olması üçün o, fərdiləşdirilməlidir. İstehlakçılar bu həqiqətə o qədər qətiyyətlə yanaşırlar ki, 72% yalnız onlara uyğunlaşdırılmış brend mesajlaşma ilə məşğul olacaq. O zaman sual budur ki, auditoriyanı qorxutmaqdan və brend-istehlakçı inamını məhv etməkdən qaçan fərdiləşdirilmiş kampaniyaları necə hazırlaya bilərsiniz? Bu üç məsləhətə diqqət yetirin.
1. Məxfilik və qoşulma siyasətlərinizi aydınlaşdırın.
Amerikalıların təqribən 59%-i şirkətlərin şəxsi məlumatlarından nə üçün istifadə etdiyini bilmədiklərini, bununla belə kukiləri müntəzəm olaraq silmək (41%) və cihazlarında reklam blokerləri quraşdırmaq (30%) üçün kifayət qədər narahat olduqlarını deyirlər. İstehlakçılara sizin e-mail siyahınıza daxil olduqda nə ilə razılaşdıqlarını və onların şəxsi məlumatlarından necə istifadə ediləcəyini (və etməyəcəyini) dəqiq təsvir etməklə, bu boşluqları başa düşməyə kömək edin.
Əlavə olaraq, e-mail siyahınızda ikiqat qoşulma qurmağı düşünün. İkiqat qoşulma altında, istehlakçılar saytda qeydiyyat formasını doldurduqdan sonra qeydiyyat prosesini başa çatdırmaq üçün təsdiq e-maili vasitəsilə e-mail ünvanlarını təsdiqləməlidirlər. Bu əlavə addım e-mail siyahınızdakı spam hesablarının sayını azaltmağa kömək edir və auditoriyanızı maraq səviyyəsinə görə seqmentləşdirməyə imkan verir.
2. İnsanlar üçün optimallaşdırın.
E-mail marketinqinizə inamı artırmağın ən yaxşı yolu e-mailləri robotlar üçün deyil, ilk növbədə insanlar üçün optimallaşdırmaqdır. Çünki onu skan edən robotlar əvəzinə onu oxuyacaq insana diqqət yetirməlisiniz. Bu səbəbdən e-maillərin danışıq xarakterli olduğundan əmin olmaq çox vacibdir.
Sonra dizayna fikir verin. Kissmetrics-ə görə, istehlakçıların 85%-i məhsulu almaq üçün əsas səbəb kimi rəngi müəyyən edir və müxtəlif rənglər fərqli təsirlər göstərə bilər. Mavi adətən etibarlı və peşəkar rəng sayılır, qırmızı isə çox vaxt təhlükəsizliyi göstərir.
3. Yarat, sınaqdan keçir, öyrən, təkrar et.
Komandanıza fərdiləşdirilmiş kampaniyalar qurmağa kömək etmək üçün avtomatlaşdırılmış e-mail iş axınları yaradın. "Xoş gəlmisiniz" e-mailləri ən çox oxunanlar arasındadır – 50%-dən çox açılma dərəcəsi ilə. Ad günü e-mailləri də növbəti cəlbediciliyin real formasıdır. Bu kateqoriyaları optimallaşdırmaq ilk növbədə hədəf auditoriyanızı anlamaq və öyrənmək üçün tələb olunan bacarıq və hesabatları əldə etməyə kömək edir.
Marketoloqların fərdiləşdirilmiş e-mail marketinqinə güvənməsi məntiqlidir. E-mail istehlakçıların brend kommunikasiyalarını əldə etmək üçün üstünlük verdiyi üsuldur. Lakin məxfiliklə bağlı narahatlıqlar yarandıqda, istehlakçıları sizə etibar edə biləcəklərinə inandırmalısınız. Bu üç strategiyanı e-mail marketinq təşəbbüslərinizə daxil edin və hətta ən böyük skeptiklərin də brend mesajlaşmanızla məşğul olmağa başladığına baxın.