
Dünyanın aparıcı lüks istehlak nəhənglərindən biri olan və Bulgari, Dior, Celine, Kenzo və Givenchy kimi markaları özündə birləşdirən Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH) satışları müharibəyə və Çindəki halların artmasına baxmayaraq ilin birinci rübündə güclü olaraq qaldı. Ukraynadakı müharibə və Çindəki hadisələrin artması lüks istehlak nəhəngi LVMH-yə ilin birinci rübündə təsir göstərməyib.
Fransız Louis Vuitton-un ümumi satışları birinci rübdə Avropa və ABŞ-dakı güclü tələbin təsiri ilə 23 faiz artaraq 18 milyard avroya (19,5 milyard dollar) çatıb. Analitiklər 17 faiz artım gözləyirdilər.
LVMH bu dövr ərzində mənfəəti barədə hesabat verən ilk Avropa lüks istehlakçı şirkəti oldu.
Nömrələrin açıqlanmasından sonra şirkətin səhmləri Parisdə ilkin ticarətdə 1,8 faiz bahalaşıb və bu il onların 12 faiz itkisini kompensasiya edib.
Milyarder Bernard Arnaultun sahibi olduğu şirkət Yaponiya istisna olmaqla ABŞ-da mənfəətini 26 faiz, Avropada 45 faiz və Asiyada 8 faiz artırıb.
Şirkət öz açıqlamasında Çindəki karantinlərin lüks məhsullara olan tələbata mənfi təsir göstərə biləcəyini bildirib. LVMH-nin maliyyə direktoru Jean-Jacques Giony, Çində tələbin orta və uzunmüddətli perspektivdə yaxşılaşacağına əmin olduğunu söylədi. Giony xəbər verir ki, Dior və Celine brendləri digərlərindən daha sürətlə böyüyür.
LVMH Ukraynanı işğal etdiyi üçün martın 6-da Rusiyadakı mağazalarını bağlamaq qərarına gəlmişdi. Morgan Stanley-in məlumatına görə, Rusiya bazarı qrupun ümumi satışlarının 1,5 faizindən azını təşkil edir.