Burger King fast food şəbəkəsi aşağı həcmli məhsulları menyusundan çıxardığı və əsas diqqəti yenidən özünə cəmləyəcəyini vəd etdiyi üçün çoxmilyardlıq Whopper brendinə daha çox diqqət yetirməyi planlaşdırır. Burger King reklam və marketinq təşəbbüslərinin "yaxşı seçilmiş və daha təsirli" olmasını təmin etmək üçün "daha yaxşı test protokolları" tətbiq edir, bu yeni protokolların nəticələri 2022-ci ilin ikinci yarısında görünəcək. ABŞ və Kanada prezidenti Tom Curtis 15 fevral investorlarla telefon danışığında deyib ki, fast food zənciri yeni analitika və idealar komandası daxilində biznesin bütün sahələrinə “əlavə ciddilik” gətirərək “güclü imkanlar” qurur. Curtis əlavə etdi ki, Burger King eyni vaxtda öz brendinin yerləşdirilməsi və onun bütün auditoriyalar üçün uyğunluq yaratması üzərində işləyir. O qeyd edib ki, bu gün bu barədə təfərrüata varmayacağam, lakin bu yaxınlarda yaradıcılığımızı və hesablarımızı nəzərdən keçirmək qərarımızı elan etmişik. "Ən çox imkanımız olan yerdə həqiqətən kim olduğumuzu yenidən müəyyənləşdirmək və müəyyən etmək uyğun və fərqli bir səsə sahib olmaqdır." Burger King-də ABŞ-da dekabrın 31-də başa çatan üç ay ərzində müqayisəli satışlarda illik 1,8% artım və satışların 1,6% azaldığı üçüncü rübdən 340 baza bəndi artım müşahidə edildi. Curtis bildirib ki, bu, ilk növbədə, rüb üçün əsas platforma təşəbbüslərimiz ətrafında sadə, daha güclü mesajlaşmanın təsiri, eləcə də həm çatdırılma, həm də rəqəmsal satışlardakı artımlar ilə idarə olundu. Curtisin açıqlamaları Burger King-in ana şirkəti Restaurant Brands International (RBI) zəncirinin bazar payını geri qaytarmaq və Burger King markasını uzunmüddətli davamlı inkişafını təmin etmək planı üzərində işlədiyini söyləyən baş direktoru Jose Cil tərəfindən oktyabr ayında edilən açıqlamalardan sonra gəlir. Cil öz dəyər təklifini daha yaxşı çatdırmaq üçün brendin ABŞ-da marketinq kommunikasiyalarını və media planlamasını necə daha “düşünülmüş” və “ardıcıl” etmək niyyətində olduğunu izah etdi. Burger King, World Creative Rankings-ə görə 2021-ci ildə dünyada ən çox mükafatlandırılan reklam müştərisi olub. Fast-food nəhənginin marketinq strategiyasına müntəzəm olaraq 'Muldy Whopper' və 'Whopper Detour' kimi reklamlarla yüksək profilli stuntslar və sosial media kampaniyaları vasitəsilə əsas rəqiblərini idarə etmək daxildir. Bununla belə, Marketinq Həftəsinin köşə yazarı Mark Ritsonun 2021-ci ilin ən yaxşı 10 marketinq anında qeyd etdiyi kimi 2020-ci ildə brend satışlarının 5%-ni itirib. McDonald's və Wendy's'in "daha az sevilən" ama daha təsirli işləriylə satışlarını davam etdirdiyini söyləyən Ritson, Wendy'nin yüzlərcə daha az restorana sahip olmasına baxmayaraq Burger King'in ABŞ'ın ikinci ən böyük burger markası zənciri titulunu  əlindən almış olmasını qeyd etdi. Üçüncü rüb həmçinin Burger King-in əvvəllər restoranları üçün "kritik" olacağını dediyi rəqəmsal imkanlarının inkişafını sürətləndirdiyi görüldü. Tim Hortons, Popeyes və Firehouse Subs restoran brendlərinin də daxil olduğu bütün RBI biznesi üzrə qlobal rəqəmsal satışlar 2021-ci ildə 65%-dən çox artaraq 10 milyard dollara (7,4 milyard funt sterlinq) çatıb. Şirkət bu təkmilləşdirməni çatdırılma artımı, mobil sifariş, ödənişin artması və 'Royal Perks' loyallıq sxemindən davamlı cəlb edilməsi ilə əlaqələndirdi. ABŞ və Kanadada Burger King, qonaqların 70%-dən çoxunun sifariş vermək üçün istifadə etdiyi açıq rəqəmsal menyu lövhələrinin təqdimatını və istifadəsini tamamladı. Biznes 2022-ci ilin ortalarına qədər həmin regionlardakı nəqliyyat vasitələrinin 100%-ni bu lövhələrlə təchiz etməyi planlaşdırır.
Curtis bildirirki, brend öz loyalllıq proqramını genişləndirməyə davam etdikcə, loyallığın bu rəqəmsal lövhələrə inteqrasiyasından "sinergiyalar" görəcəyinə ümid edir.