
Burger King-in marketinqini "müasirləşdirmək" səyləri öz bəhrəsini verməyə başlayır. Ana şirkət Restaurant Brands International (RBI), istehlakçılara çatmaq üçün rəqəmsal imkanlarına sərmayə qoymağa diqqət yetirdiyini dedi.
İnvestorlarla zəngdə, RBI baş direktoru José Cil, fast food şəbəkəsinin "media atəş gücünü" "daha az, yaxşı sınaqdan keçmiş, yüksək keyfiyyətli və yüksək təsirli mesajlara" yönəltdiyini söylədi.
"Biz bu sahədə qlobal liderliyimizin qonaqlarla rezonans yaratmağa başladığını gördük" dedi.
2021-ci ilin oktyabrında Cil, Burger King-in marketinqinin "qarışıq nəticələrlə çoxlu mesajlar arasında çox incə yayılması" ilə zəiflədiyini söylədi.
Bu yaxınlarda biznes "daha təsirli" işi təmin etmək üçün marketinq
və reklam təşəbbüslərini daha yaxşı sınaqdan keçirməyi vəd etdi ki, bunu da indi
həyata keçirmişdir.
Cil, bu günlərdə investorlara biznesin istehlakçıların marka ilə rəqəmsal qarşılıqlı əlaqələrindən "daha çox öyrəndiyini" və inteqrasiya olunmuş marketinq kampaniyaları vasitəsilə rəqəmsal platformalarını cəlb etmək və mənimsəmək üçün bu dərslərdən istifadə etdiyini söylədi.
RBI, Tim Horton və Popeyes də daxil olmaqla, bütün markalarında rəqəmsal imkanlarına diqqət yetirməyə davam edir. 30 iyun 2022-ci ildə başa çatan ikinci rübündə onun sistem üzrə satışlarının demək olar ki, üçdə biri rəqəmsal idi.