Burberry-nin yeni rəhbəri, lüks pərakəndə satış şirkətinin gəlirlərini 5 milyard funt-sterlinqə çatdırmaq üçün "böyümə və sürətlənməyə" diqqət yetirəcəyini vəd etdi.
Versace və Alexander McQueen-in arxasınca gedən Jonathan Akeroyd LVMH və Chanel kimi rəqiblərə qarşı mövqelərini gücləndirmək üçün yeni strategiyanı açıqladı. Akeroyd bu il Marco Gobbetti-dən baş icraçı direktor vəzifəsini təhvil aldı. Kreativ rəhbər Rikkardo Tisçini əvvəllər Bottega Veneta-da yaradıcı direktor olan britaniyalı dizayner Daniel Li ilə əvəz etdi.
Qərar, daha geniş beynəlxalq cazibə ilə daha az fərqli şəxsiyyətin arxasınca getmək əvəzinə, brendi daha çox tanınan Britaniya dizaynlarına yönəltmək cəhdinin bir hissəsi kimi qəbul edildi. Burberry 1856-cı ildə Hempşir ştatının Basingstoke şəhərində məşhur trençkotlarında istifadə edilən gabardin suya davamlı parçanı yaradan Tomas Burberry tərəfindən təsis edilmişdir.
Akeroyd, sabit məzənnə ilə 5% artaraq 1,3 milyard funt-sterlinqə çatan qrupun yarımillik satışları ilə yanaşı strategiyasını sıfırladığını açıqladı. Əməliyyat mənfəəti isə 27% artaraq 263 milyon funt-sterlinqə yüksəldi.
Akeroyd deyib: “Burberry-nin qeyri-adi irsi, unikal Britaniya irsi və bizim yarımillik nəticələrimizdə göstərildiyi kimi üzərində qurulacaq çox güclü platforma var. Bu növbəti mərhələdə diqqətimiz artım və sürətlənməyə yönəlib. Brend, məhsul və distribütorlar arasında buna nail olmaq üçün aydın planımız var. Daniel Lid çox istedadlı dizaynerdir və güclü komanda tərəfindən dəstəklənir. Mən orta müddətli hədəflərimizi yerinə yetirmək və müasir Britaniya lüks brendi kimi potensialımızı reallaşdırmaq bacarığımıza əminəm".
Burberry-nin aprelin 2-də başa çatan maliyyə ili üçün satışları pandemiyadan əvvəlki səviyyələri üstələyib 2,8 milyard funt-sterlinqə yüksəldi. Buna bənzər pərakəndə satışlar isə iki il ərzində 6% artdı. Şirkət, satışlarının üçdə birinə cavabdeh olan əsas bazar olan Çində Covid məhdudiyyətlərinin asanlaşmasından da faydalanır.
Markanın xaricdə geyim satışları Çin istisna olmaqla 18% artdı. Lakin ciddi Covid kilidləmələrinin təsiri səbəbindən Çindəki satışlar da daxil edildikdə bu artım 3%-ə bərabər olur. Dəri məmulatlarının satışları, əsasən markanın çantaları ilə idarə olunan Çin istisna olmaqla, yüzdə 11 artdı.
Burberry-nin ümumi topdansatış gəliri sabit məzənnə ilə 1% artıb. Şirkət AB və Avropada güclü topdansatış performansı göstərdi, lakin bu qazanclar Rusiya daşımalarına və Asiyada pandemiya məhdudiyyətlərinə son qoyulması ilə böyük ölçüdə silindi.
Şirkətin yeni strategiyasının ortamüddətli perspektivdə dəri məmulatlarının, ayaqqabıların və qadın hazır geyimlərinin satışını ikiqat artıracağı proqnozlaşdırılır.
Burberry həmçinin iqtisadi böhran zamanı daha sərfəli məhsulların daha geniş cəlbedici olacağı gözləntiləri fonunda öz şərflərinin, pul kisələrinin və digər aksessuarlarının satışını qrup gəlirlərinin yarısından çoxunu təmin etməyi hədəfləyəcək.
Şirkət həmçinin alıcılar üçün yeni bir konsepsiya təqdim etmək üçün mağazalarını yeniləyir. Burberry birinci yarıda 22 mağaza açdı və ya təmir etdi və o, bütün il ərzində daha 65 mağazanı təmir etməyi planlaşdırır.