
Qlobal miqyasda 64 milyon km - dən (40 milyon mil) çox yol var və inkişaf edən ölkələrdə böyük artımlar proqnozlaşdırılır, çünki dünya əhalisi artdıqca və gəlirlər artdıqca, daha çox insan avtomobil ala bilir. Proqnozlara görə, 2040-cı ilə qədər yollarda iki milyard avtomobil olacaq və ümumi trafik səviyyəsi 50%-dən çox artacaq.
Tesla-nın qurucusu Elon Musk 2018-ci ildə tunel şirkəti Boring Company üçün keçirilən tədbirdə demişdi : " Trafik ruhu məhv edir, ruhdakı turşu kimidir " . "Nəhayət, bir şey var, məncə, lənətə gəlmiş nəqliyyat problemini həll edə biləcək bir şey." Onun cavabı: daha yaxşı yollara aparan yolu yerin altına qoyaraq qazın.
Heç kim, hətta Mask belə, dünya yollarının hər birini basdırmağı təklif etməyib. Bəs onların hamısını yerin altından köçürsək, nə baş verərdi?
Yerüstü yolların olmadığı bir dünyanın ən ani təsirlərindən biri bütün dünyada böyük bir boşalma olacaq.Kənd yerlərində bu, vəhşi təbiəti artırmağa və karbonu havadan çıxarmağa kömək etmək üçün əkinçilik və ya yenidən tikinti üçün daha çox ərazi demək ola bilər. Heyvanlarla avtomobillərin toqquşması başqa bir böyük problemdir. Kardiff Universitetinin müəllimi Sarah Perkins Böyük Britaniya yollarında öldürülən vəhşi təbiəti izləyən on illik vətəndaş elmi tədqiqat layihəsi olan Project Splatter -i əlaqələndirir. Onun sözlərinə görə, hər il ölən heyvanlar haqqında təxminən 10.000 hesabat alır, lakin Perkins hesab edir ki, bu, real cəmin bir hissəsidir. Bəzi tədqiqatlar təkcə Avropada yol-nəqliyyat hadisələrinin sayının ildə yüz milyonlarla olduğunu göstərir.Perkins deyir ki, yolları yerin altına qoymaq "daha az vəhşi təbiətlə avtomobillərin toqquşmasına səbəb ola bilər".
Yollardan qurtulmağın bu böyük ekoloji təsirlərinə baxmayaraq, bu, 2050-ci ilə qədər dünya əhalisinin 70%-ni tutacağı proqnozlaşdırılan şəhərlərdə olacaq və burada yeni boşaldılan məkan insanlara böyük təsir göstərəcək.