Kriptovalyuta bazarı 2021-ci ilin noyabrında 3,1 trilyon dollar dəyərində qiymətləndirilirdisə, lakin son həftələrdə 1,3 trilyon dollara düşüb. Bu kütləvi tənəzzül, xüsusilə Super Bowl LVI zamanı görünməmiş yüksəlişlərdən sonra bu sektorda marketinq xərclərini kəskin şəkildə aşağı saldı.Dörd şirkət birinci rübdə kripto reklam bazarında xərclərin əksəriyyətinə nəzarət edirdi. Coinbase-in reklam xərcləri fevral-mart ayları arasında 98% azalıb. Belə böyük bir azalmaya baxmayaraq, şirkət marketinq büdcəsini yenidən hazırladı və aprel ayında 68% azaldı. Crypto.com mart ayında fevral ayı ilə müqayisədə 71% azalıb. Aprel ayında Crypto.com aylıq müqayisədə daha 68% azalıb. EToro Super Bowl-dan sonra reklam büdcəsini 70% azaldıb. Aprel ayı daha az dramatik eniş gördü, apreldə xərclər daha 41% azaldı. FTX fevraldan mart ayına qədər 68% azalma gördü. Bununla belə, FTX-nin mart-aprel ayları arasında xərclərin azalması 37% ilə orta səviyyədən aşağı idi.Bazar bərpa edildikdə, marketoloqların kriptovalyuta reklamına sərmayələrinin yuxarı qalxıb qalxmayacağı bəlli deyil. Son bir neçə həftə göstərdi ki, səs-küylü məkan inanılmaz dərəcədə dəyişkən ola bilər. Dünyanın ən məşhur kriptovalyutalarından biri olan Ethereum bu yaxınlarda 800 milyard dollar dəyər itirib. NFT-lərin qiyməti də çökdü və kosmosa sərmayə qoyan Kia və Pepsi kimi şirkətlər üçün suallar yaratdı.