Amazon bir ticarət yeniləməsində Prime üzvlüyü üçün daha yüksək ödənişlərin qazanc səviyyəsini artıracağını proqnozlaşdırdı, Apple isə bütün vacib iPhone-a tələbatın güclü olaraq qaldığını söylədi. Hər iki firma qiymətlərin sürətlə artmasına baxmayaraq, cari xərclərə nəzarətdə irəliləyiş əldə etdiklərini söylədi. Yeniləmələr paylaşımların artmasına səbəb oldu. Apple və Amazon-un rüblük yeniləmələri müştərilərin iqtisadi iqlimə necə reaksiya verdiyinin göstəriciləri kimi yaxından izlənilir.
Apple-ın baş əməliyyat direktoru Luca Maestri, "İyun rübünün nəticələrimiz çətin əməliyyat mühitinə baxmayaraq, işimizi səmərəli idarə etmək bacarığımızı nümayiş etdirməyə davam etdi" dedi və şirkətin gələcək aylarda yenidən böyüməsini gözlədiyini əlavə etdi.Bununla belə, hər iki şirkət satış artımının keçən illə müqayisədə kəskin yavaşladığını və mənfəətin azaldığını müşahidə edib.
Apple-ın mənfəəti bir il əvvəllə müqayisədə təxminən 11% azalaraq 19,4 milyard dollara (15,9 milyard funt sterlinq) düşüb, Çində Covid-19 kilidləri ilə mübarizə apararkən, Amazon isə elektrikli avtomobil istehsalçısı Rivian Automotive-ə sərmayəsinin dəyərindəki dəyişikliklər nəticəsində 2 milyard dollar itirdi. .
Apple rəhbəri Tim Cook, şirkətin iPhone tələbinin sabit qaldığı, lakin rəqəmsal reklam kimi sahələr üzrə iqtisadi siqnalların "qarışıq çanta" gördüyünü söylədi."Rübdə çətinliklərin sayı haqqında düşünəndə, biz qoyduğumuz artım haqqında həqiqətən yaxşı hiss edirik" dedi. Ümumilikdə, Apple məhsul və xidmətlərinin satışı aprel və iyun ayları arasında illik müqayisədə 2% artaraq 83 milyard dollara çatıb.