Amazon keçən il İngiltərədə televiziya reklamlarına 68 milyon funt sterlinqdən çox investisiya edib. Yeni məlumatlara görə, Amazon 2021-ci ildə 68,2 milyon funt sterlinq xərcləyərək Böyük Britaniyanın ən yaxşı “online born” televiziya reklamçısı olub. Thinkbox və Nielsen Ad Intel-in xətti və tələb olunan kanalları əhatə edən statistikalarına görə Böyük Britaniyada televiziya reklamlarına investisiyalar keçən il rekord səviyyəyə çataraq 1 milyard funt-sterlinqdən çox artaraq 5,46 milyard funt-sterlinq olub. Bu, 2020-ci ildə 24%, pandemiyadan əvvəl 2019-cu ildə isə 11% artım deməkdir. Onlayn şəraitdə başladılmış şirkətlər - vəya daha əvvəldən fiziki mövcudluğu olmayan şirkətlər  - ənənəvi TV investisiyalarını ən çox artıran kateqoriya idi. Bu müəssisələr televiziya reklamlarına 2020-ci ilə nisbətən 42% artaraq 1,12 milyard funt sterlinq və ya əlavə olaraq 335 milyon funt sterlinq sərmayə qoyublar. Onlayn şəraitdə başladılmış şirkətlər indi bütün ənənəvi TV reklam xərclərinin 20%-ni təşkil edir. Onlayn şəraitdə başladılmış şirkətlər arasında ənənəvi TV-yə ikinci ən çox xərcləyən şirkət 60,3 milyon funt sterlinqlə Compare the Market idi. İkinci əl bazarı Vinted 33,1 milyon funt-sterlinq xərcləyərək üçüncü yerdə qərarlaşıb, onun ardınca isə Google (28,1 milyon funt-sterlinq), Deliveroo (28 milyon funt-sterlinq), Cinch Cars (26,2 milyon funt-sterlinq) və Just Eat (26,1 milyon funt-sterlinq) gəlir. Keçən həftə Nielsen tərəfindən açıqlanan məlumatlar Amazon-un İngiltərədə ən çox TV sektoruna investisiya xərcləyən beşinci olduğunu ortaya qoydu və FMCG nəhəngi Procter & Gamble (P&G), Sky, Unilever və Reckitt tərəfindən birinci yerə çıxdı. Buna baxmayaraq, e-ticarət nəhəngi və keçmiş reklam skeptiki müvafiq olaraq ikinci və üçüncü olan P&G və Sky-ı keçərək Böyük Britaniyanın ən yaxşı reklamçısı oldu.