Alphabet səhmləri Google-un AI chatbotunun ilk çıxışının ləngiməsindən sonra kəskin şəkildə düşdü.
Google-un ana şirkəti Alphabet-in səhmləri çərşənbə günü demək olar ki, 8% ucuzlaşaraq bazar dəyərini milyardlarla dollar itirdi.
Səhmlərinin qiymətinin aşağı düşməsi Google AI nümayişindəki nasazlıq nəticəsində baş verib.
Bu, Microsoft axtarış sorğularına cavabların ümumiləşdirilməsi və e-poçt və siyahıların yaradılması daxil olmaqla, AI inkişaflarını özündə birləşdirən Bing axtarış sisteminin yeni versiyasını təqdim etdikdən bir gün sonra gerçəkləşdi. Microsoft-un baş icraçı direktoru Satya Nadella, şirkətinin axtarışda mənfəəti azaltmaq üçün yeni texnologiyadan istifadə etməyə hazır olduğunu və ümumi marjanın "düşəcəyini" açıqladı.
O əlavə edib ki, "Axtarışda elə bir marja var ki, bu, bizim üçün artımlıdır. Onlar Google-u deyil, hamısını müdafiə etməlidirlər". Google, xidmətin nə vaxt açıqlanacağını söyləməsə də, rəqib ChatGPT-yə məğlubiyyəti kompensasiya etmək üçün Bard adlı öz chatbotunu işə salacağını söylədi.
Mütəxəssislər Bard'ın onlayn olaraq məhsulun ilk video demosunda faktiki səhvə yol verdiyinə diqqət çəkiblər. Google tərəfindən paylaşılan bir animasiya Bard’ın James Webb Kosmik Teleskopu vasitəsilə edilən yeni kəşflərlə bağlı sualı cavablandıraraq, "günəş sistemimizdən kənarda bir planetin ilk şəkillərini çəkdiyini" söylədi.
Astronomlar bunun yanlış olduğunu söyləyərək, böyük dil modelləri kimi tanınan süni intellekt tərəfindən dəstəklənən axtarışla bağlı daha böyük bir problemi vurğuladılar: onlar faktiki səhvlər edə və dezinformasiya yaya bilərlər.
Bu nasazlıq Bard kimi məhsuldar süni intellekt sistemlərində ümumi bir qüsuru vurğuladı. Onlar istehsal etdikləri məlumatları "başa düşmürlər", lakin ehtimala əsaslanaraq proqnozlar verirlər. Microsoft da etiraf etdi ki, söhbətə əsaslanan xidmətində oxşar problemlərlə üzləşir.
Ənənəvi axtarış mühərrikinin istifadəsini tələb etməkdənsə, mürəkkəb suallara mətn cavablarını birbaşa təqdim edən ChatGPT-nin bu yaxınlarda istifadəyə verilməsindən bəri Google, süni intellekt texnologiyalarını istehlakçı məhsullarına daxil etmək üçün mübarizə aparır.
Google həmçinin, ötən ilin son rübündə onun reklam gəlirinin 4% azaldığını bildirdi.