Araşdırmalar göstərir ki, qiymətlər artmaqda davam etdikcə orta ərzaq hesabı bu il 271 funt-sterlinq arta bilər. Kantar araşdırma şirkətinə görə, ərzaq qiymətləri aprel ayında bir il əvvələ nisbətən 5,9% bahalaşdı ki, bu, 2011-ci ilin dekabrından bəri ən böyük artımdır. O, büdcələrə təzyiqlər artdıqca alıcıların endirimli pərakəndə satış şirkətləri olan Aldi və Lidl-ə müraciətin artdığını söylədi. Təchizat zənciri problemləri, Ukrayna müharibəsi və artan xammal xərcləri ərzaq qiymətlərinin artmasına səbəb olur. Kantar-ın pərakəndə satış və istehlakçı fikirlərinin rəhbəri Fraser McKevitt dedi: "Orta ev təsərrüfatları artıq ildə potensial əlavə 271 funt-sterlinqə məruz qalacaq. Bunun bir çoxu qeyri-ixtiyari, gündəlik tələbatlardan gedir ki, büdcələr sıxıldığı üçün onları kəsmək çətin olacaq." Aldi, 12 həftə boyu- 17 aprelə qədər satışları 4,2% artaraq ən sürətli böyüyən pərakəndə satış şirkəti idi. Bunu 4% ilə Lidl yaxından izlədi. Kantarın sözlərinə görə, keçən ilin bu dövrü ilə müqayisədə bu iki pərakəndə mağazaya bir milyondan çox əlavə alıcı baş çəkib və hər ikisi də rekord qıran bazar paylarına nail olublar. Bazar ertəsi Aldi və Lidlə müştərilərini itirən Morrisons və Asda yüzlərlə məhsulun qiymətlərini endirdiklərini söylədi. Artan inflyasiya Ən son inflyasiya rəqəmləri göstərdi ki, Böyük Britaniyada qiymətlər son 30 ilin ən sürətli tempi ilə yüksəlir, buna artan enerji, yanacaq və ərzaq xərcləri də səbəb olmuşdur. Keçən ay pərakəndə satış şirkəti Next də bu ilin ikinci yarısında ev əşyalarının qiymətlərinin 13%, moda qiymətlərinin isə 6,5% artacağını söylədi. KitKats və Nesquik istehsalçısı Nestle də xərclərin artması səbəbindən ilin ilk üç ayında qiymətləri 5%-dən çox artırıb. Kantar, Ukraynadakı müharibə ilə əlaqədar məhdud əlçatanlıq və qiymət artımı səbəbindən bəzi müştərilərin müəyyən məhsullar ehtiyatı saxlamasına dair sübutların olduğunu bildirib. Keçən həftə sonu bəzi supermarketlər, müştərilərin aldığı yağın miqdarına məhdudiyyətlər tətbiq etdi. Böyük Britaniyanın günəbaxan yağının əksəriyyəti Ukraynadan gəlir və ixracın pozulması bəzi çatışmazlıqlara və alternativlərə tələbatın artmasına səbəb olub. Kantar, pandemiya başlayandan bəri ilk dəfə olaraq supermarket satışlarının iki il əvvəllə müqayisədə 0,6% azaldığını söylədi.  Onlayn ərzaq satışları da 2021-ci illə müqayisədə təxminən 15% azalıb. "Məhdudiyyətlərin hələ də mövcud olduğu keçən illə müqayisədə satışın aşağı düşəcəyi gözlənilir" dedi cənab McKevitt. "Bu il supermarketə etdiyimiz səfərlərin sayı sabit qalsa da, insanlar mağazada olanda o qədər də çox şey almır və orta səbət ölçüsü 4,5% azalaraq 22,39 funt-sterlinqə düşüb."