2022-ci ilin dördüncü rübündə ölkələrarası səfərlər illik müqayisədə 49% artıb. Şirkət çərşənbə axşamı bildirib ki, “yüksək sıxlıqlı şəhər ərazilərində” qalmaq 2021-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 22% artıb.
 
Asiya-Sakit Okean regionundan gedən səyahətlər qlobal miqyasda ən güclü artımı göstərdi. Buna səbəb Çinin Covid-19 səyahət məhdudiyyətlərini aradan qaldırması olub. Bölgədən gələn səyahətçilərin sifarişləri 2022-ci ilin son rübündə 2021-ci ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 40% artıb.
 
Həmtəsisçi və baş icraçı Brian Chesky səhmdarlara yazdığı məktubda "Çinin son vaxtlar səyahət məhdudiyyətlərini aradan qaldırmasını bölgə üçün davamlı bərpanın ümidverici əlaməti kimi görürük" dedi.
 
İki il əvvəl birjaya çıxan şirkət 2022-ci ilin son rübündə illik müqayisədə 24% artaraq 1,9 milyard dollar gəlir əldə edib və analitiklərin 1,86 milyard dollarlıq təxminlərini bir qədər üstələyib.
 
Şirkətin 2021-ci ildəki 353 milyon dollarlıq tam illik zərərə qarşı, 2022-ci ildə xalis gəliri 1,9 milyard dollar olub. Dördüncü rübdə isə xalis gəlir 319 milyon dollar olub ki, bu da bir il əvvəlki 55 milyon dollardan çoxdur. Çərşənbə axşamı günü ticarətdən sonra səhmlər təxminən 11% artıb.
 
Airbnb, son beş ayda 1,5 milyard dollarlıq ehtiyatı geri aldığını söylədi.
 
Airbnb cari rübdə "güclü tələbin davam edəcəyini" proqnozlaşdıraraq, avropalıların 2022-ci ilə nisbətən bu ilin əvvəlində daha çox rezervasiyalar etdiyini bildirib. O, cari rübdə 1,75 milyard dollar ilə 1,82 milyard dollar arasında gəlir gözlədiyini bildirib.
 
"İstehlakçıların səyahətə inamı yüksək olaraq qalır. Bu ilin əvvəlində yay səyahətlərini sifariş edən avropalı qonaqlar, Latın Amerikasında gördüyümüz bazar payı qazancları, həmçinin Asiya-Sakit Okean regionunda davam edən bərpa bizi xüsusilə həvəsləndirir” - Chesky bildirib.
 
Orta qiymətlər xeyli yüksək olmağa davam edir. Şirkətin “orta gündəlik məzənnəsi” ildən-ilə 1% azalır. Lakin istehlakçılar bunun bir faydasını hiss etmirlər. Valyuta təsirini nəzərə almasaq, ADR illik müqayisədə 5% artaraq 153 dollar oldu. 2019-cu ilin dördüncü rübündəki qiymətlərlə müqayisədə ADR 35% bahalaşıb.
 
Şirkət, hər il 900,000 aktiv siyahı əlavə edərək, investorların kritik bir narahatlığını həll edib və mövcud otaqların təchizatını əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırdığını söylədiBu, Airbnb-də mövcud siyahıların ümumi sayını 6,6 milyona çatdırdı ki, bu da 2021-ci ilə nisbətən 16% artaraq ən yüksək göstəricidir. Bu rəqəmə Airbnb 2022-ci ildə Çindəki biznesini bağlayan zaman itirilən siyahılar daxil deyil.
 
Digər böyük texnologiya şirkətləri bazarın azalması səbəbindən minlərlə işçini işdən çıxararkən, Airbnb 2019-cu ilə nisbətən 5% az işçi ilə işçilərin sayını aşağı saxladığını söylədi.