Netflix, yavaşlayan böyümə və artan rəqabətlə mübarizə apardığı üçün iş yerlərinin daha bir ixtisar mərhələsini elan etdi. Axın nəhəngi , may ayında 150 nəfəri baltaladıqdan sonra ABŞ-da daha 300 işi - işçi qüvvəsinin təxminən 4% -ni ixtisar etdiyini söylədi . Bu addımlar şirkətin aprel ayında on ildən çox müddətdə ilk abunə itkisi barədə məlumat verdikdən sonra baş verib.Firma reklam dəstəkli xidməti araşdırır və böyüməni artırmağa çalışarkən parol mübadiləsini dayandırır. Cümə axşamı günü Netflix verdiyi açıqlamada, "Biznesə əhəmiyyətli dərəcədə sərmayə qoymağa davam edərkən, biz bu düzəlişləri etdik ki, xərclərimiz daha yavaş gəlir artımımıza uyğun olaraq artsın" dedi və əlavə etdi ki, digər sahələrdə işə götürməyə davam edir.Netflix qlobal miqyasda 220 milyon abunəçiyə malik olsa da və axın bazarında aydın lider olaraq qalsa da, son illərdə Disney Plus və Amazon-un Prime Video kimi rəqib platformalarının istifadəyə verilməsi ilə şiddətli rəqabətlə üzləşib. Şirkət həmçinin bu yaxınlarda ABŞ, Böyük Britaniya və başqa yerlərdə bir sıra qiymət artımlarına başladı ki, bu da abunəçi itkilərinə səbəb oldu.Firma, abunəçilərinin sayının bu ilin əvvəlində 200,000 azaldıqdan sonra iyul ayına kimi üç ay ərzində daha iki milyon azalacağını gözlədiyini söylədi. Kantar tədqiqat firmasının sorğuları ardıcıl olaraq pula qənaət etməyi axın xidmətlərinin ləğvinin bir nömrəli səbəbi kimi müəyyən edir - hətta Böyük Britaniyadan fərqli olaraq ümumi axın abunələrinin sabit olduğu ABŞ-da belə. Cümə axşamı, şirkətin baş icraçı direktoru Ted Sarandos, cümə axşamı Kannda keçirilən konfransda auditoriyaya Netflix-in qiymətə həssas auditoriyaya müraciət etmək üçün yeni reklam tərəfdaşlıqlarını araşdırarkən bir çox şirkətlə danışıqlar apardığını söylədi. "Biz bu gün bildiyiniz kimi Netflix-ə reklam əlavə etmirik. "Hey, mən daha aşağı qiymət istəyirəm və reklamlara baxacam" deyən insanlar üçün reklam səviyyəsi əlavə edirik", - cənab Sarandos Cannes Lions-da deyib.