Marketinq də daxil olmaqla bir çox sektor pandemiya dövründəki dəyişikliklərə uyğunlaşmağa çalışır. Bəs, 2021-ci il hansı tendensiyalar ilə yadda qaldı? Mobil saytın performansı və mobil proqram COVID-dən sonra iqtisadi bərpa dövründə istehlakçıların 30 faizi alış-veriş təcrübələrinin heç vaxt eyni olmayacağına inanır. Buna görə də, tətbiqlər və mobil saytlardakı bu yeni artım yeni müştəriləri saxlamaq və əldə etmək fürsətini qaçırmamaqdır; Vebsaytlar bu dövrd pərakəndə satıcılar üçün həmişəkindən daha vacib hala gəldi. Sadəcə proqramı yükləmək bir markaya yaxın diqqətin göstəricisidir. Tətbiq istifadəçiləri  daha sadiq müştərilər olurlar. Pərakəndə satıcılar üçün proqram istifadəçiləri digər mobil müştərilərdən üç dəfə çox xərcləyir. Bu tendensiya 2021-ci ildə də davam etdiyi üçün bizneslər həyata keçirmə strategiyalarını prioritetləşdirməli və bunu müştərilərinə daha çox dəyər verəcək bir kanala çevirməlidirlər. Maarifləndirmə, davamlılıq, sosial məsuliyyət İnsanlar gündən-günə brendlərdən daha çox məsuliyyət və məlumatlılıq gözləməyə başladılar. Bu şəkildə ünsiyyət quran markalar və istehlakçılar arasında daha güclü bir bağ qurulduğu müşahidə edilir. Bununla belə, dünyanın böyük brendlərinin davamlılıq üzərində çox çalışdıqlarını görə bilərik. Süni intellekt, ChatBot və dialoq Süni intellekt sayəsində istifadəçiləri daha çox maraqlandıran məzmunu, keçmiş davranışlarını və yerlərini təhlil edərək onlara məzmun təklif etmək mümkün olur. Bu məlumatların statistikasına əsaslanaraq istifadəçi üçün fərdiləşdirilmiş reklam xəritəsini hazırlayarkən istifadəçinin nə vaxtsa internetdən çanta alıb-almadığını və ya çanta haqqında daha əvvəl axtarış edib-etmədiyini öyrənmək mümkündür. Bundan əlavə, 24/7 real vaxt rejimində müştəri dəstəyi, chatbotlarla ünsiyyət, istifadəçi davranışından təsirlənən avtomatik e-poçt marketinq kampaniyaları və bir çox digər marketinq metodlarından maksimum səmərəlilik rəqəmsal marketinq dünyasında süni intellektin əhəmiyyətini vurğulayır. Çünki istehlakçıların əksəriyyəti sual və ya problem olduqda dərhal cavab almaq istəyir. Onlar da bot deyil, real insan istəyirlər. Bu marketinq forması brendlər və müştərilər arasında əlaqəni gücləndirməklə yanaşı, həm də onlara öz şərtləri əsasında müştərilərlə görüşməyə imkan verir. Nəhayət, danışıq marketinqinin əsas məqsədi daha yüksək əlaqə və daha çox əlaqəni təşviq edən rəyə əsaslanan model vasitəsilə istifadəçi təcrübəsini təkmilləşdirməkdir. Səsli zənglər Pandemiya ilə əlaqədar üzbəüz görüşlər və təmaslar çox az olduğu üçün müştərilər satıcıya, məhsula və s. Situasiyalarda güvən hissini təmin etmək üçün səsli zənglərin sayı getdikcə artmışdır. Video və vizual məzmun / reklamlar Müştərilər məqalələri oxumaqdansa, qısa videolara baxmağa və ya şəkilə baxmağa üstünlük verirlər. Qısa videolar və ya şəkillər müştəriyə məzmunu daha tez və effektiv şəkildə qavramağa imkan verir. Bundan əlavə, bir məhsulu almazdan əvvəl adətən həmin məhsulun qısa tanıtım videosunu və ya onun vizualını nəzərdən keçirməyə üstünlük verir. İnfluencer marketinqi İstifadəçilərin böyük bir hissəsi məhsul və ya xidməti satın almadan əvvəl istifadə edən və ya sınaqdan keçirən şəxsin rəyindən təsirlənir. Daha əvvəl məhsuldan istifadə etmiş və ya xidmətdən faydalanmış bir şəxsin arayışı, istifadəçilər üçün bir növ etibar mühitinin yaradılmasına töhfə verir və onları məhsul və ya xidməti almağa təşviq edir. İnfluencerlər məşhur insanlar və ya bir və ya bir neçə sosial media platformasında hazırladıqları məzmunla müəyyən auditoriya qazanmış insanlar ola bilər. Əksər istifadəçilər brendlərin öz məhsul və xidmətləri haqqında təqdim etdiyi məlumatlarla müqayisədə başqasından tövsiyə aldıqda daha çox satın alırlar.