Media, marketinq və korporativ kommunikasiya şirkəti Omnicom Group-a bağlı qlobal brend konsaltinq şirkəti Interbrand, hər il olduğu kimi, 2021-ci il üçün də dünyanın ən dəyərli 100 markasını sıralayan “Ən yaxşı qlobal brendlər” adlı hesabatını dərc edib. Interbrand -ın açıqlamalarına görə, 2021 -ci ilin Top Global Markaları hesabatı indiyə qədərki ən böyük marka artımını qeyd etdi. Ən yaxşı 100 brendin ümumi dəyəri 2020-ci ildəki 2,326,491 milyon dollardan 2021-ci ildə 2,667,524 milyon dollara yüksəlib ki, bu da ümumilikdə 15 faiz artım deməkdir. Ən sürətlə inkişaf edən, ən dəyərli və ən yaxşı performans göstərən sektor texnologiya olmaqda davam edir. Bu sənayedə güclü artıma səbəb olan rəqəmsal tendensiyalar heç bir azalma əlamətləri göstərmir və istehlakçıların bulud əsaslı texnologiya, süni intellekt, axın və abunə əsaslı xidmətlərə etibar etdiyi müxtəlif peşəkar və şəxsi üsullar bu sənayeni dəstəkləyir. Texnologiyaların reytinqdəki təmsilçiliyi bunu əks etdirir; İlk üçlükdə yer alan “Apple”, “Amazon” və “Microsoft” brendləri ilk on brendin ümumi dəyərinin 62,3 faizini təşkil edir. Bu ilin ən böyük inkişaf edən markaları isə üç marka gücü faktoru nəzərə alınmaqla müəyyən edilib: İştirak, Çeviklik və İstiqamət. Texnika nəhəngləri Apple, Microsoft və Amazon parlamağa davam edir və sürətli yüksələnlər Salesforce və Adobe ilə birlikdə ilk onluğa daxil olur. Tesla marka dəyərini təxminən 3 dəfə artıraraq 26 pillə dramatik yüksəlişlə 14-cü yerə yüksəldi. Tesla-nın sürətli yüksəlişi, marka dəyərlərini artırması və dünyanın aparıcı Elektrikli Avtomobil istehsalçısı kimi mövqeyini möhkəmləndirməsi sosial medianın mövcudluğu ilə təmin edilib. Tesla-nın əsas məqsədi “dünyanın dayanıqlı enerjiyə keçidini sürətləndirmək”dir. Digər sürətli yüksəliş, alış və portfel strategiyasını diversifikasiya etmək və böyüməni sürətləndirmək üçün effektiv çeviklik nümayiş etdirən Salesforce idi. Bu, Salesforce-u həm şəxsi, həm də peşəkar istifadə üçün qlobal miqyasda ən sürətlə inkişaf edən korporativ proqram təminatı şirkəti edir. Onun məhsula əsaslanan iddialı böyümə strategiyası və innovasiyası istifadəçi bazasını və icmasını genişləndirdi və Covid-19 yardım səyləri də daxil olmaqla müxtəlif ölçülərdə proqram təminatının qlobal miqyasda davamlı yayılmasına kömək etdi. Ardıcıl doqquz ildir dünyanın ən yaxşı brendi olan Apple səhiyyədən əyləncə, məlumatların saxlanması və musiqi sahələrində abunə xidmətlərinə qədər şaxələnmişdir. Nəticədə, Apple diqqətini istehlakçıya sadə, qüsursuz təcrübə təqdim etməyə yönəldir ki, bu da onun brend dəyərindəki əhəmiyyətli 26 faiz artımını əks etdirir.